مطالب علمي مطالب علمي .

مطالب علمي

خط چشم

خط چشم زيبا و حرفه اي، چشم هاي شما را بسيار زيباتر و جذاب تر مي كند و فرم و حالت بسيار زيبايي به آن مي دهد.خانم ها دوست دارنذ براي جذاب تر شدن چشم هايشان از خظ چشم استفاده كنند.

اگر در كشيدن خط چشم زيبا و حرفه اي، به مشكل مي خوريد و در قرينه سازي و متعادل سازي خط چشم مشكل داريد و دلتان مي خواهد هميشه مثل يك آرايشگر حرفه اي خط چشم بكشيد تا چشماني جذاب و گيرا داشته باشيد،ما براي شما يك محصول شگفت انگيز و بي نظير برچسب طراحي خط چشم را در نظر گرفته ايم.

خط چشم

با تهيه اين محصول فوق العاده شگفت انگيز و بي نظير، مي توانيد با هزينه اي بسيار ناچيز و در كوتاهترين زمان مثل يك آرايشگر حرفه اي خط چشم بكشيد و چشماني بسيار زيبا و جذاب ذاشته باشيد و لذت ببريد.

خط چشم

با تهيه اين محصول ارزشمند ديگر نيازي به يادگيري طراحي خط چشم نداريد و تنها در چند دقيقه مي توانيد زيباترين و حرفه اي ترين خظ چشم را بكشيد و زيبايي چشمان خود را چنذين برابر كنيد و شاهد چشم هاي بسيار جذاب خود باشيد.

در هر بسته برچسب طراحي خط چشم ۴ طرح مختلف وجود دارد

با تهيه اين محصول ارزشمند و بي نظير مي توانيد تاتوهاي بسيار زيبا را به صورت موقت و چند روزه،با سرعت عمل بالا و بدون درد و عوارض و همچنين ضد آب داشته باشيد.

طرز استفاده از برچسب طراحي خط چشم

ابتدا هر مدل خط چشمي كه مورد پسندتان مي باشد را از بين چهار مدل كه داخل اين محصول وجود دارد انتخاب كنيد و سپس مدل مورد نظر خود را برش دهيد و برچسب روي آن را برداريد و با دقت پشت چشمان خود بچسبانيد.

به همين راحتي مي توانيد چشمان خود را به زيباترين و جذاب ترين مدل آرايش كنيد و زيباترين چهره را داشته باشد.خط چشم

آموزش پاك كردن خط چشم

براي پاك كردن تاتو مي توانيد از شير پاك كن استفاده كنيد، به اين صورت كه مقداري از شير پاك كن را روي سطح پوست بماليد و بعد از ۱۰ ثانيه به آرامي طرح را از روي پوست پاك نماييد و اين مراحل را تا زمانيكه طرح از روي پوستتان كامل پاك نشده، تكرار كنيد.

 با اين ابزار بي نظير تبديل به يك آرايشگر حرفه اي مي شويد چشماني جذاب و زيبا خواهيد داشت

با هزينه بسيار ناچيز و در منزل خط چشم حرفه اي بكشيد با خط چشم حرفه اي متمايز باشيد

در عرض چند دقيقه بهترين و زيباترين خط چشم را بكشيد تاتو بسيار زيبا و چند روزه داشته باشيد

بدون نياز به يادگيري طراحي،مثل آرايشگر حرفه اي خط چشم بكشيد مناسب براي تمام خانم هاي با سليقه و شيك

محصولات مرتبط ناخن ژله اي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۱۹:۵۵ توسط:عليرضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

کابینت آشپزخانه خرید شن جادویی مجیک تاتو ویدئو پروژکتور ظرف ربی خرید ربی فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته قیمت دوربین مدار بسته قیمت دزدگیر اماکن دوربین مدار بسته hdcvi هوشمند سازی مدارس پی پال پی پل ویزا کارت وقت سفارت خرید از آمازون پرداخت ارزی پرداخت دلاری گیفت کارت گیفت ویزا کارت گیفت آیتونز