مطالب علمي مطالب علمي .

مطالب علمي

پروژكتور

پروژكتور

 

 

 نصب و راه اندازي پروژكتور نياز به رعايت فاكتورهاي زيادي است، شرايط مختلفي وجود دارد كه مي بايد مد نظر قرار بگيرد مانند نور محيط، صفحه نمايش، فاصله تا صفحه نمايش و...  بسياري از اين مسائل در مورد هر پروژكتور فرق ميكنند.عضي پروژكتور ها از فاصله كم تصوير را نمايش ميدهند و بعضي فاصله زياد، شدت نور برخي از پروژكتور ها كم است و در محيط روشن اتاق نميتوانند تصوير خوبي به نمايش بگذارند و بعضي شدت نور زيادي دارند. فرض بر اين است كه پروژكتور خود را رو به صفحه نمايش در مكاني مناسب و ثابت قرار داده ايد. توجه كنيد جهت لنز پروژكتور بايد تا جائيكه امكان دارد عمود بر صفحه نمايش ( يا برد ) باشد، هرچند وجود اندكي خطا بعدا توسط تنظيمات پروژكتور قابل اصلاح است.لازم است بدانيد براي استفاده از پروژكتور نياز به اتصال 2 كابل اصلي است. يكي كابل برق و ديگري كابل ديتا ( اطلاعات )كابل برق از يك طرف به پروژكتور و از طرف ديگر به پريز متصل به برق شهري وصل ميشود. پيشنهاد ميشود براي اتصال برق به پروژكتور از محافظ برق استفاده كنيد چرا كه ايجاد نوسان برق ميتواند باعث ضربه زدن به پروژكتور شود. كابل ديگر "ديتا" است. در واقع اطلاعاتي كه ميخواهيم از جايي ديگر به پروژكتور وارد شده و بر روي صفحه نمايش پخش شود. اين اطلاعات ميتواند، ويدئو ، عكس، متن، بازي، فايل آموزشي، فايل هاي پاور پوينت و .... باشد.  كابل هاي ديتاي زيادي وجود دارد مانند HDMI, VGA و S-Video . بعضي پروژكتور ها هم از پورت USB استفاده ميكنند كه نيازي به كابل ندارد و مستقيم فلش مموري را به پروژكتور وصل ميكنيم تا اطلاعات موجود در آن نمايش داده شود. پس تا اينجا مشخص شد براي نمايش تصوير پروژكتور به 2 منبع نياز داريم، يكي برق پروژكتور ( كه با كابل برق به دست مي آيد ) و ديگري مطالب مورد نياز براي نمايش كه از روش هاي مختلف ميتوان آنها را به پروژكتور متصل كرد.در مورد كابل برق معمولا افراد آشنايي با ظاهر آن دارند و اتصال آن نيز سخت نيست با اين حال در زير چند نمونه عكس از كابل هاي برق پروژكتور ها و نحوه اتصال آنها را ميبينيد.
تفاوت هاي ويديو پروژكتورهايLCD  با ويديو پروژكتورهاي DLP
برترين تكنولوژي ويديو پروژكتورها كدام نوع مي باشد؟
همان طور كه ميدانبد دو تكنولوژي اصلي در عرصه ي ويدئو پروژكتور خانكي هاي ديجيتال و پروژكتورهاي صفحه كريستال مايع LCD و پروژكتورهاي پردازش نور ديجيتال DLP هستند. كه اين نام ها بر گرفته شده از نوع كاركرد ويديو پروژكتورها براي توليد تصاوير ديجيتال ميباشد . 
براي اينكه شما بدانيد كدام يك از اين دو تكنولوژي نياز شما را بر طرف ميكند، ميبايستي از نحوه ي كاركرد و تفاوت بين آنها مطلع باشيد تا راحت تر بتوانيد تصميم بگيريد كه كدام نوع براي شما مناسب تر است.
در اينجا ما تفاوت بين ويدئو پروژكتور هاي LCD و DLP را براي شما شرح ميدهيم 
نحوه ي كاركرد ويديو پروژكتورهاي نوع LCD به چه صورت ميباشد؟
پروژكتورهاي LCD از طريق منبع نور اصلي كه لامپ تصوير نام دارد نور را بروي چندين آينه انعكاس ميدهد كه آن را به سه رنگ اصلي سبز، قرمز، آبي تجزيه ميكند و سپس رنگ ها را از يك منشور عبور ميكند كه اين منشور از سه پنل شيشه اي به رنگ هاي سبز، قرمز، آبي و به همين منظور است كه اين نوع ويديو پروژكتور را  3LCD مينامند.
وقتي كه نور هاي تجزيه شده از طريق پنل LCD كه همان منشور باشد ميشود تك پيكسل ها براي اينكه اجازه بدهند نور عبور كند يا مسدود شود باز و بسته ميشود و بعد از آن رنگ هاي تفكيك شده به كمك يك منشور ديگر به يكديگر پيوسته و يكي شده و بروي صفحه نمايش ظاهر ميشود.
مزاياي ويديو پروژكتورهاي 3LCD  
سه برتري اساسي ويدئو پروژكتور هاي LCD  درمقايسه با ويديو پروژكتورهاي DLP وجود دارد
1- پروژكتورهاي LCD فاقد چرخ رنگ يا ساختمان رنگ ميباشد كه اين امر نشانگر دقت رنگ بالاتري نسبت به تكنولوژي DLP است چرا كه پروژكتورهاي DLP داراي چرخ رنگ ميباشد كه باعث كاهش دقت رنگ در تصوير ميشود.
2- پروژكتورهاي LCD تصوير واضح تري نسبت به ويديو پروژكتورهاي  DLP دارند البته در رژولوشن هاي برابر اينگونه ميباشد.
3- اگر در هر دو تكنولوژي يك لامپ با توان مساوي باشد ويديو پروژكتور هاي LCD تصوير روشن تري نسبت به DLP خواهند داشت.
معايب ويديو پروژكتورهاي LCD
بيشتر در هنگام تماشاي ويديو يا فيلم ميتوان به معايب LCD پي برد تا نمايش ديتا
1- در پروژكتورهاي LCD تصاوير واضح تري توليد و نمايان ميشود و فوكوس دقيق تري دارند كه يك عيب براي اين نوع پروژكتورها ميباشد ژيرا فوكوس دقيق تر باعث ميشود تا پيكسل هاي يك تصوير بيشتر نمايان شود و اگر از نزديك به تصير نگاه كنيد پيكسل ها را ميتوانيد از يكديگر تشخيص دهيد
2- شدت روشنايي ( كنتراست ) در پروژكتورهاي LCD زياد خوب نيست و نميتواند تصاوير كاملا سياهي را ايجاد كند كه با عرضه پروژكتورهاي 3 LCD با رزولوشن بالا كمتر به عنوان يك عيب ميتوان نام برد. 
3- در ويديو پروژكتورهاي LCD به صورت بلند مدت ميتوان افت كيفيت را تصوير را حس كرد زيرا در اين تكنولوژي از قطعات بيشتري استفاده شده است كه تعادل رنگ تغيير كرده و كنتراست كلي كاهش مي يابد كه جايگذين كردن پنل LCD براي مصرف كننده گران تمام ميشود.
نحوي كاركرد ويديو پروژكتورهاي DLP به چه صورت ميباشد؟
نحوه ي كار DLP با LCD متفاوت ميباشد و از طريق پردازش نور ديجيتال كار ميكند كه اين امر يك تكنولوژي اختصاصي ميباشد كه توسط شركت TEXAS INSTRAMENTAIS ابداع و توليد شد.
اكثر ويديو پرروژكتورهاي DLP يك چيپ كه شامل پنل هاي شيشه اي است كه نور از آنها عبور ميكند دارند و بروي اين چيپ ريز آينه هاي ديجيتالي وجود دارد كه كه با پيكسل هاي تكي هيچ مطاقبتي ندارد.
پس از اينكه نور از فيلتر رنگ عبور كرد به چيپ تابيده شده و اين ريز آينه ها ميتوانند هنگامي كه نور بروي چيپ تابيده ميشود به عقب و جلو حركت كنند تا نور تابيده شده از فيلتر رنگ به صورت پيكسل ها ي تكي را به سمت لنز پروژكتور يا دورتر از آن هدايت كند.
براي مشخص كردن رنگ هاي ويديو پروژكتورهاي DLP يك چرخ رنگ وجود دارد كه به آن فيلتر رنگ نيز گفته ميشود كه سه رنگ اصلي سبز، قرمز و آبي تشكيل شده است و اين چرخ رنگ بين منبع نور اصلي و چيپ DMD قرار دارد.

مزاياي ويديو پروژكتورهاي DLP وانواع ويدئو پروژكتور
1- بدليل اينكه اين ويديو پروژكتورها نسبت به LCD فقط چيپ دارند و سايز اين نوع  كوچكتر است قابليت حمل بهتري دارد 
2- براي تماشاي ويديو و فيلم بهتر از LCD عمل ميكند چون كه رنگ هلي سياه عميق را به خوبي شكل ميدهد.
3- ويديو پروژكتورهاي DLP كمتر از LCD خراب ميشود و هزينه تعمير آن نسبتا كمتر است و بدليل محكم شدن اپتيك ها براي محيط هايي با گرد و غبار زياد ايده ال ميباشد.
معايب ويديو پروژكتورهاي DLP
1- ويديو پروژكتورهاي DLP در فضاهاي بزرگ عملكرد مناسبي ندارد.
2- پروژكتورهاي DLP نسبت به LCD دقت رنگ كمتري دارد.

 

 

 

نوشته شده در : شنبه 5 تير 1395  توسط : ميلاد ملقي.    نظرات(0) .

 

 

خريد ناخن ژله اي

 

 

خريد ناخن ژله اي با كيفيت عالي

ناخن هاي زيبا و بلند موجب زيبايي و خوش حالت شدن دستها مي شوند. شما خانم هاي مشكل پسند و خوش سليقه اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد و با تهيه محصول بي نظير ناخن ژله اي هميشه ناخن هاي زيبا داشته باشيد و بروز و جذاب باشيد.

 

همه افراد از داشتن ناخن هاي سالم، زيبا و خوش فرم لذت مي برند،اما براي داشتن ناخن هاي زيبا و سالم بايد تمام نكات لازم را بدانيم و رعايت كنيم و مشكلات بسيار دارد.اكثرا وقت و شرايطش را ندارند. اصلا نگران نباشد ما براي شما محصول بي نظير ناخن ژله اي را تهيه و در فروشگاه اينترتي تهران خريد قرار داده ايم.با ناخن ژله اي كلكسيون زيبايي شما خانم ها تكميل خواهد شد و همه مجذوب زيبايي دستان شما خواهند شد.

براي كاشت ناخن ديگر نيازي به آرايشگاه و صرف زمان و هزينه نداريد و به راحتي در منزل و در كمترين زمان مي توانيد بهترين ناخن ها را داشته باشيد.


اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد و مي خواهيد بدون صرف هزينه و وقت براي رفتن به آرايشگاه،ناخن هاي زيبا و جذاب داشته باشيد هر چه زودتر اقدام به خريد اين محصول بي نظير كنيد.شك نكنيد كه با خريد ناخن ژله اي، ديگران را مجذوب زيبايي خود مي كنيد و هميشه منحصر به فرد هستيد.

طرز استفاده:
به راحتي و بدون نياز به چسب ناخن مي توانيد ناخن ژله اي را روي ناخن هاي خود قرار دهيد و چند دقيقه با سشوار روي آن بگيريد تا محكم شود.و به دستان شما زيبايي ببخشد.

همه خانم ها طرفدار زيبايي هستند و دوست دارند هميشه زيبا و جذاب باشند.اين نكته را نبايد فراموش كرد كه در زيبايي بايد به همه جزئيات توجه داشت و آخرين چيزي كه در زيبايي خانم ها بسيار مهم مي باشد ناخن هاي زيبا و مرتب مي باشد،پس اگر از آن دسته از خانم هايي هستيد كه در زيبايي خود به همه جزئيات توجه داريد حتما اين نكته را در نظر داشته باشيد كه دستهايتان با ناخن هاي سالم،زيبا و خوش فرم بسيار زيباتر و جذاب تر مي شود و زيبايي شما را كامل تر ميكند.

 

اگر شما هم از اينكه جنس ناخن هايتان سست بوده و دير به دير بلند مي شوند و بعد از بلند شدن ميشكند ناراحت هستيد،ما با معرفي محصول بي نظير و شگفت انگيزناخن ژله اي مشكل شما را حل كرده ايم.

 

استفاده از چسب ناخن باعث آسيب رساندن به ناخن ها مي شود، اما با ناخن ژله اي به راحتي و بدون استفاده از چسب فقط با گرم كردن با سشوار، ناخن هاي شما محكم مي شود و شما نياز به هيچ گونه مهارت و تخصصي براي زيبا كردن ناخن هايتان نداريد به راحتي و بدون رفتن به آرايشگاه بهترين ناخن ها را داشته باشيد.

فرصت را از دست ندهيد و هر چه سريعتر با خريد محصول بي نظير ناخن ژله اي،هميشه ناخن هاي خوش فرم و زيبا داشته باشيد و هميشه متمايز باشيد.

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تير 1395  توسط : ميلاد ملقي.    نظرات(0) .

 

 

نگين ناخن

 

 

خريد نگين ناخن در طرح هاي مختلف

اين روزها يكي از محصولاتي كه خانم براي زيباتر كردن ناخن هاي خود از آن استفاده مي كنند نگين ناخن است. اين محصول مورد علاقه اكثر خانم هاي جوان بوده در همين مدت كوتاهي كه در بازار وارد شده توانسته توجه بسياري را به خود جلب نمايد.ما در فروشگاه تهران خريد براي شما عزيزان در بخش مربوط به طراحي ناخن محصولاتي را از جمله نگين ناخن برايتان قرار داده ايم كه براحتي مي توانيد در صورت پسند كردن از هر كجاي كشور كه باشيد اقدام به سفارش و خريد كالاي فوق نماييد.در ضمن براي شما علاقه مندان نيز يك مجموعه آموزش طراحي ناخن نيز در بخش محصولات آموزشي تدارك ديده ايم كه مي توانيد با تماشاي ان خيلي زود به درجه بالايي از مهارت در اين زمينه دست يابيد.در زمينه كاشت ناخن نيز مي توانيد مجموعه اي بي نظير كه برايتان اماده كرده ايم را تهيه و تماشا نماييد. معمولا براي اين امر خانم ها هزينه هاي بسيار زيادي انجام مي دهند در صورتيكه شما مي توانيد با تماشاي آموزش كاشت ناخن خيلي زود به مهارت لازم دست يابيد.

همه خانم ها طرفدار زيبايي هستند و دوست دارند در مهماني ها و مجالس جذاب و زيبا باشند اما هميشه لازم نيست براي افزودن زيبايي و جذابيت وسيله هاي گران قيمت بخريد و يا هزينه هاي بالايي براي رفتن به سالن هاي زيبايي بپردازيد،ما به شما خانم ها محصول بسيار جالب و شگفت انگيز نگين ناخن  را پيشنهاد مي كنيم،شما با داشتن اين محصول مي توانيد ناخن هاي خودتان را به بهترين شكل طراحي كنيد و به زيبايي خود صد برابر اضافه كنيد،زيبايي ناخن ها نقش بسيار مهمي در زيبايي دستان و جذابيت و آراستگي شما دارد و شما خانم ها با صرف هزينه بسيار ناچيز مي توانيد جذاب شويد فقط بايد كمي ابتكار به خرج دهيد و طرح هاي جالبي روي ناخن هايتان بزنيد.

ما علاوه بر محصول فوق براي شما در اين زمينه محصولات ديگري اماده كرده ايم كه اسامي آنها را در زير مي توانيد ملاحضه نماييد :

۱-دستگاه طراحي ناخن

۲-شابلون طراحي ناخن

۳-مهر ناخن

با محصول شگفت انگيز و بي نظير نگين ناخن  به راحتي در منزل ناخن هاي خودتان را مطابق سليقه خودتان تزيين كنيد.اين وسيله بي نظير براي خانم هايي كه ناخن هاي زيبايي دارند و دوست دارند ناخن هايشان را طرح زيبا بزنند،مناسب مي باشد.داشتن نگين ناخن شما را از رفتن به آرايشگاه و پرداخت هزينه هاي گزاف بي نياز مي كند.ناخن در زيبايي و آراستگي شما خانم ها نقش بسيار زيادي دارد،اگر ناخن هاي خود را به صورت زيبا تزيين كنيد مي توانيد جذابيت و زيبايي خودتان را چندين برابر كنيد.با محصول شگفت انگيز نگين ناخن طرح هاي جذاب را پياده سازي كنيد و در مهماني ها و مجالس بدرخشيد و دوستانتان را شگفت زده كنيد.خانم هاي خوش سليقه و شيك پوش فرصت را از دست ندهيد و هر چه زودتر با خريد اين محصول شگفت انگيز و فوق العاده كاربردي،با هزينه بسيار ناچيز و در كمترين زمان طرح هاي هاي فوق العاده زيبا را بر ناخن هاي خود بزنيد و به همين راحتي به جذابيت و زيبايي خود بيفزاييد و متفاوت باشيد.

 

نگين ناخن جديدترين محصول در دنياي مد و فشن مي باشد با خريد نگين ناخن ،ناخن هاي شيك و زيبا داشته باشيد.زيبايي و آراستگي ناخن ها در برخورد ديگران با شما اثر مي گذارد و داشتن ناخن هاي زيبا يكي از نشانه هاي با سليقه بودن و شيك بودن مي باشد و با استفاده از نگين ناخن ديگران تصور مي كنند كه شما كاشت ناخن و يا كاشت ناخن قالب انجام داده ايد.
۷۰ درصد زيبايي به نكات ظريف بستگي دارد كه زيبايي ناخن يكي از اين نكات ظريف مي باشد كه بايد به آن توجه زيادي كرد.اگر بهتربن و گران قيمت ترين لباس را بپوشيد و بهترين آرايش را داشته باشيد اما ناخن هاي زيبا و جذاب نداشته باشيد زيبايي شما تكميل نخواهد بود و به چشم نمي آيد.

در بخش ديگري از فروشگاه البرز خريد نيز مي توانيد محصولات زير را بيابيد كه دقيقا مرتبط با حوزه طراحي ناخن مي باشند :

۱-نگين ناخن

۲-تقويت كننده ناخن

۳–استيكر ناخن

۴-مانيكور ناخن

۵–لاك پاك كن

با كمي صبر و حوصله مي توانيد طرح هاي متفاوت و جالب را با استفاده از نگين ناخن  بر روي ناخن خود انجام دهيد و زيبايي خود را در مجالس چندين برابر كنيد و متمايز باشيد.شك نكنيد كه اگر يكبار از نگين ناخن استفاده كنيد دوستانتان از شما خواهند پرسيد كه چطور طرح زيبا را پياده سازي كرديد و شما بايد در مورد اين محصول بي نظير برايشان توضيح دهيد.
قيمت مناسب،طرح هاي زيبا،كاركرد آسان از ويژگي هاي نگين ناخن مي باشد.در ضمن در فروشگاه براي علاقه مندان به ناخن مصنوعي نيز محصولاتي در اين زمينه تدارك ديده شده است و همچنين مي توانيد به بخش لاك ناخن نيز مراجعه و تنوع محصولات ما را در اين بخش مشاهده نماييد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۳۳:۰۰ توسط:عليرضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

کابینت آشپزخانه خرید شن جادویی مجیک تاتو ویدئو پروژکتور ظرف ربی خرید ربی فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته قیمت دوربین مدار بسته قیمت دزدگیر اماکن دوربین مدار بسته hdcvi هوشمند سازی مدارس پی پال پی پل ویزا کارت وقت سفارت خرید از آمازون پرداخت ارزی پرداخت دلاری گیفت کارت گیفت ویزا کارت گیفت آیتونز