مطالب علمي مطالب علمي .

مطالب علمي

آموزش شيريني پزي

آموزش شيريني پزي

 

 

خريد آموزش شيريني پزي

آموزش شيريني پزي در يك مجموعه بي نظير كه بيش از ۱۰۰ مدل دستور پخت و مراحل تهيه انواع شيريني در آن آموزش داده شده است.حتما شما هم دوست داريد تا براي يك بار هم كه شده با دستپخت خود يك شيريني بسيار خوشمزه در منزل درست كرده و اعضاي خانواده و دوستان خود را به خوردن آن دعوت نماييد.ما براي شما بانوان عزيز امروز يك مجموعه  با نام آموزش شيريني پزي در نظر گرفته ايم كه  مي توانيد با تماشاي اين مجموعه تمام اصول حرفه اي اموزش پخت شيريني را فرا گرفته و با سليقه خود يكي از بهترين هاي انرا در منزل درست نماييد.

آموزش شيريني پزي

شما با تماشاي اين آموزش تصويري و كمي تلاش و كوشش مي توانيد خيلي زود به يك شيريني پز ماهر و حرفه اي تبديل شويد و بهترين ها را در منزل خود طبخ كنيد.ما سعي  كرده ايم تا از ميان ساير محصولات موجود در بازار يكي از با كيفيت ترين و معروف ترين اين آموزش ها را در نظر بگيريم.شما مي توانيد براي تهيه اين محصول همين الان بروي دكمه خريد پستي كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد و بعد از اينكه آموزش شيريني پزي به دستتان رسيد وجه انرا به مامور پست بپردازيد.





اين مجموعه آموزش شيريني پزي براحتي قابل پخش در كامپيوتر و دستگاه هاي پلير خانگي بوده و با بالاترين كيفيت ممكن تمام مراحل پخت يك شيريني را به شما هنر آموز گرامي نشان مي دهد.شما همچنين مي توانيد با فرا گرفتن اين هنر به عنوان يك شغل به آن نگاه كرده و با گرفتن مدارك لازم خود تبديل به يك شيريني پز ماهر شويد.پيشنهاد مي كنيم حتما براي يك بار هم كه شده به تماشاي اين مجموعه بنشينيد و نكات مهم انرا فرا بگيريد.

اگر دوست داريد تا همسري شيريني پز و ماهر در منزل داشته باشيد اين بهترين فرصت است تا با تهيه اين آموزش شيريني پزي و هديه دادن آن به همسرتان او را ترقيب نماييد تا هر چه زودتر به تماشاي اين مجموعه نشسته و براي شما يك شيريني خوشمزه درست كند.فروشگاه تهران خريد اين محصول ارزشمند را براي شما تهيه نموده است.

آموزش شيريني پزي

برخي دستور هاي تهيه انواع شيريني

شيريني پزي:

شيريني زنجبيلي بدون فر در شيريني پزي:

مواد لازم جهت تهيه اين شيريني خوشمزه :

آرد: ۳  پيمانه

روغن و كره :نصف پيمانه

زنجبيل:۳ قاشق سوپ خوري

پودر قند:۳/۲ پيمانه

طرز تهيه شيريني زنجبيلي بدون فر:جهت تهيه اين شيريني روغن  و پودر قند و زنجبيل را با تركيب كرده سپس آرد را در ظرفي روي   حرارت ملايم قرار داده  و  مرتب هم زده تا بوي خامي او از بين برود اما تغيير رنگ در آرد ايجاد  نگردد.آرد را از روي حرارت بر داشته و به مواد اضافه كرده  و با هم تركيب مي كنيم در مرحله بعد كره را اضافه نموده و   به وسيله وردنه  خمير مورد نظر را تخت كرده و با قالب هاي مختلف طرح مي دهيم.

خريد آموزش شيريني پزي

شيريني پفك گردويي در شيريني پزي:

مواد لازم:

زده تخم مرغ:۳ عدد

پودر قند:۱۵۰ گرم

مغز گرد:  ۲/۱ پيمانه

آرد: اقاشق مربا خوري

پكينگ پودر: ۱ قاشق چايخوري

هل  به مقدار لازم

آموزش شيريني پزي و طرز تهيه شيريني پفك گردويي:ابتدا زده تخم  مرغ را هم زده و سپس پودر هل را به تخم مرغها اضافه كرده و بعد از آن پودر قند را اضافه كرده و به مدت ۵ دقيقه هم  مي زنيم.و در مرحله بعد آرد و پكينگ پودر به به مواد بالا اضافه كرده و سپس گردو را اضافه مي كنيم.

فر را با درجه حرارت ۱۸۰ درجه روشن نموده و بعد سيني فر را چرب كرده و از موادي كه تهيه شده با قاشق برداشته و با فاصله در سيني چيده و به مدت ۱۵ دقيقه داخل فر قرار داده تا پفك ها خشك  شوند و بعد از آن فر را خاموش كرده و در فضاي باز قرار داده تا سرد شوند.و بعد مي توانيد آنها را در ظرفي چيده و ميل  نمائيد.

شيريني كاكا در شيريني پزي :

مواد لازم:

آرد گندم :۱۵۰ گرم

كدو حلوايي له شده :۱۰۰ گرم

تخم مرخ:۱ عدد

شكر:۵۰ گرم

بكينگ پادر :۱ قاشق چايخوري

گلاب : نصف پيمانه

گردو: نصف پيمانه

دارچين،روغن و هل مقداري

آموزش شيريني پزي و طرز تهيه شيريني كاكا: تخم مرغ   و شكر را  با هم تركيب كرده سپس گلاب را اضافه كرده و بعد كدو حلوايي را به مواد اضافه نموده،آرد و پكينگ پادر را با هم از صافي رد نموده  و به مواد اضافه كرده  و بعد گردو ها را اضافه كرده خمير  حاصل شده را  طي مدت ۱ در ظرف در بسته اي قرار داده و بعد از گذشت اين مدت زمان با قالب گرد ،قالب زده و در روغن داغ سرخ مي كنيم.در مرحله آخر روي آنها را با پودر دارچين و حل تزئين مي كنيم.

شيريني خرمايي ئر شيريني پزي :

مواد لازم:

خرما و گردو  هر يك :۲پيمانه

پودر نارگيل،پودر پسته ، پودر دارچين و كنجد هر كدام:۱ قاشق چايخوري

آموزش شيريني پزي و طرز تهيه شيريني خرمايي:ابتدا  هسته خرما ها را جدا نموده و با گردو در غذا ساز ريخته و آنها را با هم ميكس كرده و بعد در ظرفي تخت  پهن كرده و با قالب گل ،آن را قالب زده ، و بعد از آن گل ها را در  پودر نارگيل،پودر پسته ، پودركنجد و دارچين به صورت جداگانه آغشته كرده و بعد در ظرف مورد نظر چيده،شيريني شما آماده سرو است.

آموزش شيريني پزي

آموزش شيريني پزي و طرز تهيه شيريني پنجره اي و مواد لازم :

آرد:يك  ليوان

تخم مرغ : پنج عدد

نشاسته : يك ليوان

گلاب: چهار  قاشق غذا خوري

روغن مايع :دو ليوان

وانيل :۴/۱ قاشق چايخوري

پودر قند: به مقدار دلخواه

طريقه پخت:نشاسته را در گلاب حل كرده و بعد تخم مرغ ها را  اضافه نموده و شروع به هم زدن كنيد، و بعد آرد و وانيل و تخم مرغ را به نشاسته اضافه  نموده و هم زده  و بعد آن را از الك رد كرده ،در قابلمه اي روغن داغ كرده و قالب مورد نظر را در قابلمه قرار داده و بعد آن را در مواد بعد از داغ شدن قرار دهيد.مواد بايد طوري ريخته شود تا لبه قالب پوشيده شود.  فوراً قالب را داخل روغن داغ قرار داده و  به قالب ضربه اي وارد كرده تا مواد  درون آن جدا گردد. و  بعد از ان حرارت را كم نموده تا شيريني ها آرام پخته شوند و بعد از ان بر روي  دستمالي آنها را چيده تا روغن اضافي موجود در آن كشيده شود و بعد از خنگ شدن آنها را در ظرفي چيده و مقداري پودر قند توسط الك بر روي شيريني ها پخش مي كنيم.

تهيه شيريني در خانه براي خانم خونه بسيار لذت بخش بوده و علاوه بر آن شيريني هايي كه خانگي تهيه مي شوند  طعمي دلپذير و متفاوتي را به همراه داشته علاوه بر آن داراي سلامت بيشتر بوده زيرا شيريني كه در منزل تهيه مي شود از مواد درجه يك و با بهداشت كامل تهيه مي شوند  و به صرفه تر بوده،كه در اين متن شيريني پزي تهيه چند شيريني خوشمزه را براي شما علاقمندان به  اشترك مي گذاريم:

آموزش شيريني پزي و طرز تهيه شيريني نارگيلي :

مواد لازم:

سفيده تخم مرغ:۵عدد

پودر قند: ۲۵۰ گرم

پودرنارگيل:۱۵۰ گرم

وانيل مايع  :نصف قاشق چايخوري

طريقه پخت اين شيريني :سفيده تخم مرغ ها را با هم زن برقي روي دور تند به مدت ۷ دقيقه زده تا سفت گردد.و اين همزدن در يك جهت انجام گيرد. پودر قند را به سفيده هاي تخم مغ اضافه نموده و  به گونه اي كه ظرف پيركسي كه مواد در آن هست را روي كتري قرار گرفته روي حرارت قرار داده و به طور مرتب تا زماني كه مواد كشدار شود هم زده و بعد كه مواد داغ شد  از روي حرارت پايين آورده و پودر نارگيل را اضافه نموده و در مرحله اخر هم وانيل مايع اضافه مي كنيم.و بعد مواد آماده شده را در قيفي ريخته و سيني فري كه از قبل چرب شده و كاغذ روغني  داخل آن انداخته شده  را آورده و با قيف تكه هايي را  با فاصله داخل  سيني قرار مي دهيم و بعد از آن سيني را در فر با درجه حرارت پايين قرار داده زيزا هدف اين است كه روي شيريني ها سرخ نشوند.بعد از كمي رنگ گرفتن فر را خاموش كرده ولي از فر بيرون نياورده  و منتظر مي مانيم تا شيريني ها رنگ مورد نظرمان را به خود بگيرند و بعد سيني را بيرون آورده و اجازه مي دهيم خنك شوند.  فراموش نكنيد كه المنت بالايي فر روشن نگردد.

آموزش شيريني پزي و شيريني ملكه بادام :

مواد لازم:

آرد: ۳ و ۴/۳ پيمانه

پودر قند: ۱ و ۴/۱ پيمانه

روغن جامد: ۱ و ۴/۳ پيمانه

تخم مرغ:۲عدد

هل:نصف قاشق چايخوري

خامه :۲/۱ پيمانه

پكينگ پادر:نصف قاشق چايخوري

عسل :۲ پيمانه

خلال بادام: دو پيمانه

كره:۴/۳ پيمانه

شكر: يك پيمانه

خامه :نصف پيمانه

زعفران غليظ : دو قاشق سوپخوري

طريقه پخت اين شيريني:ابتدا پودر قند به همراه روغن هم زده تا زماني كه پوك و سبك شود.و بعد تخم مرغ ها و بعد از آن هم خامه را به مواد اضافه نموده و در آخر آرد و بكينگ پودر و هل را همگي به مواد اضافه نموده و هنگامي كه خمير به صورت يك دست شد. مواد را در كف سيني كه از قبل چرب شده مي ريزيم و بعد سيني را به مدت زمان ۱۰ دقيقه در دماي فر ۱۷۰ درجه قرار داده و در اين فاصله عسل،كره ،خامه و شكر  و خلال  و زعفران غليظ را با هم تركيب نموده و بر روي حرارت ملايم به مدت ۵ دقيقه قرارداده و بعد مواد را از  فر بيرون آورده و مواد روي حرارت را روي خميز مي ريزيم و در طبقه بالاي فر با دماي ۱۵۰ درجه سانتيگراد به مدت ۲۵ دقيقه قرار داده  تا روي شيريني ها طلايي گردند.بعد از اينكه مدت زمان ۲۵ دقيقه تمام شد سيني را از فر خارج نموده و بعد اط سرد شدن شيريني ها را به صورت لوزي برش  داده و آماده سرو قرار مي گيرد.

آموزش شيريني پزي و شيريني بهشتي در شيريني پزي:

مواد لازم:

روغن جامد:۲پيمانه

پودر قند و يا شكر:۲پيمانه

آرد سفيد:۴ پيمانه

روغن مايع:نصف پيمانه

وانيل، پودر كاكائو،زعفران به مقدار نياز

ابتدا روغن را به صورت بنماري  آب كرده  در يخچال قرار داده تا سفت گردد و بعد با شكر با همزن طوري هم ميزنيم كه مايع سفيد رنگ گردد.و بعد از اضافه نمودن وانيل  همزن را خاموش كرده و آرد الك شده را كم كم اضافه و هم مي زنيم و بعد روغن مايع را هم اضافه كرده و كمي ديگر هم زده،هنگام آماده شدن خمير، آن را به  ۳ قسمت تقسيم كرده و قسمت از مواد را با پودر كاكائو ،قسمتي را با زعفران و قسمت اخر را بدون اضافه كردن چيزي ساده نگه داشته ،و بعد  خمير ها را با فاصله در سيني فري كه از قبل چرب شده  مي ريزيم و در فر با درجه حرارت ۲۰۰ درجه به مدت زمان ۱۵ دقيقه قرار داده تا طلايي گردند.

 

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تير 1395  توسط : ميلاد ملقي.    نظرات(0) .

 

 

آموزش آشپزي

 

 

با بسته آموزش آشپزي ، تبديل به بهترين آشپز شويد

نياز به خوراك از مهمترين نياز هاي انسان به شمار مي رود و خوراك مناسب ضمن تضمين سلامتي جسم شما ، مي تواند تا حد زيادي در سلامت روح و روان شما نيز موثر باشد.هنگام گرسنگي هيچ چيز بيش از خوردن يك غذاي لذيذ انسان را خوشحال و سر حال نميكند.هنگام انجام فعاليت روزانه از ساعاتي پيش از رسيدن زمان صرف وعده غذايي منتظر خوردن غذا هستيم.به همين دليل است كه از ابتداي زندگي مشترك مادران تازه عروس ها به آنها آموزش آشپزي مي دهند تا بتوانند تا حد زيادي رضايت همسرانشان را در زندگي مشترك جلب كنند.



از نظر يك مرد ، زن هنرمند زني است كه مهمتر از همه چيز بتواند غذاي خوشمزه درست كند.اكثر غريب به اتفاق آقايان عاشق غذاهاي خوشمزه هستند و به عبارتي شكمشان مهم ترين عنصر در زندگيشان به شمار مي رود.اما مساله ديگر تنوع غذاهاي تهيه شده در رستوران ها و در خانه ها توسط بانوان خانه دار مي باشد.همه ما عاشق غذاهاي ايراني هستيم ولي آيا همه ي غذاهاي خوشمزه ايزاني را مي شناسيم ؟ آيا دستور پخت همه ي غذاهاي ايراني را ميدانيم ؟
در مجموعه بي نظير آموزش آشپزي شما با نحوه پخت غذاهاي متنوع و بسيار خوشمزه آشنا مي شويد و مي توانيد به راحتي به يك آشپز حرفه اي تبديل شويد.
با فراگيري دروس مجموعه آموزش آشپزي ديگر از غذاهاي تكراري خبري نيست و غذاهاي شما با تغيير چشمگير در رنگ و طعم همراه خواهند بود و ديگران از دست پخت شما به وجد خواهند آمد.براي خريد اينترنتي اين محصول همين الان مي توانيد اقدام نماييد.

آموزش آشپزي

اين مجموعه براي تمامي بانوان مبتدي و حرفه اي و البته كساني كه زمان براي رفتن به كلاس آشپزي را ندارند مناسب مي باشد و بدون صرف هزينه هاي كلاس آشپزي مي توانيد در منزل خودتان به يادگيري هنر آشپزي بپردازيد.
مجموعه آموزش آشپزي بصورت كاملا فارسي و بصورت تصويري آماده شده است و قابليت پخش بر روي تمامي دستگاه هاي خانگي و كامپيوتر را داراست و پس از مشاهده آن قادر خواهيد بود ا هر غذايي را به بهترين شكل ممكن درست كنيد و با غذاهاي جديد و خوشمزه همسر و فرزندانتان را غافلگير كنيد.
شما عزيزان براي تهيه مجموعه آموزش آشپزي ايراني از فروشگاه اينترنتي ما مي توانيد به يكي از سه روش زير اقدام نماييد.
۱-ابتدا روي گزينه خريد پستي در كنار محصول كليك كرده و با توجه به مشخصات خواسته شده فرم سفارش را تكميل و سفارش خود را ثبت كنيد.
۲-مشخصات خود به ترتيب كد پستي + آدرس كامل پستي + نام محصول + نام گيرنده محصول را به شماره هاي ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پيامك كنيد
۳-تنها با يك تماس تلفني با شماره تلفن هاي ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ و يا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ سفارش خود را ثبت نماييد.



با خريد فيلم آموزش آشپزي شما تنها يك بار هزينه مي كنيد و يك عمر از آن استفاده مي كنيد و ديگران شما را براي داشتن يك دستپخت عالي تحسين خواهند كرد.

خريد پستي مجموعه فيلم آموزش آشپزي

آيا دوست داريد آشپزي را بطور حرفه اي ياد بگيريد ؟ آيا از غذاهاي تكراري خسته شديد ؟ آيا مي خواهيد همه از دستپخت شما تعريف كنند ؟ آيا زمان و هزينه رفتن به كلاس هاي آشپزي را نداريد؟پيشنهاد ما به شما استفاده از  مجموعه هاي فيلم آموزش آشپزي مي باشد.
آشپزي يك هنر مي باشد و هنر نيز نياز به علاقه و پشتكار دارد.با بسته آموزش آشپزي شما مي توانيد در مدت زمان كوتاهي چندين مدل غذاي جديد ياد بگيريد و همچنين غذاهايي كه در پختن آنها تسلط داريد را به بهترين شكل ممكن و بسيار خوشمزه تر درست كنيد.شما مي توانيد با مشاهده فيلم آموزش آشپزي به يك آشپز حرفه اي تبديل شويد و غذاهايي را درست كنيد كه همسر و فرزندانتان با ديدن آنها غافلگير شوند و از خوردن آنها احساس لذت كنند.



در بسته آموزش آشپزي ايراني شما طرز تهيه انواع غذاها و دسر ها را ياد خواهيد گرفت و همچنين اين مجموعه داراي بخشي آموزشي در زمينه خواص مواد غذايي و نحوه تركيب صحيح مواد غذايي به منظور حفظ خاصيت و همچنين تهيه غذا با طعم بي نظير مي باشد.



نياز به خوردن از مهمترين نياز هاي انسان به شمار مي رود و به قول قديمي ها شكم گرسنه دين و ايمان سرش نميشه.شما هنگامي كه گرسنه باشيد توانايي انجام هيچ كاري را نخواهيد داشت و هيچ چيز مثل خوردن يك غذاي خوشمزه شما را شاداب نمي كند.خوراك سالم مي تواند سلامت روح و روان و سلامت جسم شما را تضمين كند و شما مي توانيد با خوردن غذاهاي لذيذ احساس لذت بيش از حد كنيد.

با بسته فيلم آموزش آشپزي شما يك آشپز ماهر مي شويد

دستپخت خوب يكي از عوامل مهم ستايش بانوان مي باشد و تهيه يك غذاي خوشمزه هميشه بهترين راه براي شاد كردن دل همسرتان است.اما تنوع غذاهاي سرو شده در خانه و حتي رستوران ها بسيار كم است و بيشتر بانوان ايراني از پخت غذاهاي تكراري احساس خوبي ندارند.ما در بسته فيلم آموزشي به شما نحوه پخت انواع غذاهاي روز را ياد مي دهيم تا بيش از پيش از آشپزي خود لذت ببريد و غذاهاي روز و بسيار خوشمزه تهيه كنيد.
با يادگيري دروس فيلم آموزش آشپزي ديگر از غذاهاي تكراري خبري نيست و غذاهاي شما با تغييرات بسياري در طعم و رنگ همراه خواهند بود و ديگران از دست پخت شما شگفت زده مي شوند.
مجموعه هاي آموزشي آشپزي براي تمامي آشپز هاي مبتدي و حرفه اي مناسب بوده زيرا داراي سطوح طبقه بندي شده از مبتدي تا پيشرفته مي باشد.اين مجموعه ها قابل پخش بر روي دستگاه خانگي و كامپيوتر هستند و شما مي توانيد به راحتي در هر دستگاهي از آنها استفاده كنيد.
براي تهيه مجموعه فيلم آموزش آشپزي ايراني از فروشگاه اينترنتي سامان خريد مي توانيد به يكي از سه روش زير اقدام نماييد.
۱-ابتدا روي گزينه خريد پستي در كنار محصول كليك كرده و با توجه به مشخصات خواسته شده فرم سفارش را تكميل و سفارش خود را ثبت كنيد.
۲- تنها با يك تماس تلفني با شماره تلفن هاي ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ و يا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ سفارش خود را ثبت نماييد.
۳- مشخصات خود به ترتيب كد پستي + آدرس كامل پستي + نام محصول + نام گيرنده محصول را به شماره هاي ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پيامك كنيد
با خريد فيلم آموزش آشپزي تنها يك بار هزينه خريد بسته را پرداخت مي كنيد و ميتوانيد به مدت طولاني از آن استفاده كنيد.

خريد پستي بهترين بسته آموزش آشپزي ايراني كه تا كنون ديده ايد

پختن غذاهاي خوشمزه بسيار لذت دارد و زماني كه ديگران از دستپخت شما تعريف مي كنند خستگي آشپزي از تنتان خارج مي شود.شما با يادگيري محتويات پكيجآموزش آشپزي ايراني مي تونيد به يك آشپز حرفه اي تبديل شويد و خوشمزه ترين و بهترين غذاها را درست كنيد.

خريد آموزش آآشپزي



اين مجموعه شامل آموزش غذاهاي بسيار متنوعي مي باشد و همچنين در اين مجموعه طرز تهيه انواع دسر و شيريني جات به تفصيل بيان شده است.يك مجموعه كامل از انواع غذاهاي خوشمزه ايراني كه با درست كردن آنها همه از دست پخت شما تعريف خواهند كرد و مي توانيد همسر و فرزندانتان را غافلگير كنيد.
با توجه به كم بودن تنوع غذاها در رستوران ها و همچنين سر سفره هاي خانه هاي ايراني شما با دستور پخت انواع غذاهاي ايراني و محلي و غذاهاي شهر هاي مختلف آشنا مي شويد و ديگر نگران اينكه چي بپزم نخواهيد بود.
در طول روز و پس از فعاليت مستمر هيچ چيز مثل يك وعده غذايي كامل و خوشمزه انسان را شاد نمي كند و براي ادامه فعاليت روزانه تشويق نمي كند.تمام آقايان هنگامي كه خسته از محل كار به خانه مي آيند انتظار تهيه غذاي خوشمزه را توسط همسرشان دارند و از خوردن غذاي خوب بسيار شاد شده و بيش از پيش به همسرشان علاقمند مي شوند.
بسته استثنايي آموزش آشپزي مطالب كاملا به زبان فارسي و داراي تصاوير با وضوح بالا و زاويه ديد بسيار مناسب تهيه گرديده است و آموزش توسط بهترين و مجرب ترين اساتيد آموزش آشپزي ايراني صورت گرفته است.



براي خريد پستي مجموعه آموزش آشپزي ايراني از فروشگاه اينترنتي سامان خريد مي توانيد به يكي از روش هاي زير عمل نماييد
۱-روي گزينه خريد پستي در كنار محصول كليك كنيد و سفارش خود را بصورت آنلاين ثبت كنيد
۲-تنها با يك تماس با شماره تلفن هاي ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و يا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ سفارش خود را بصورت تلفني ثبت كنيد
۳-مشخصات خود از قبيل آدرس + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده محصول را به شماره هاي ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ يا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك كنيد.
شما مي توانيد براي آموزش هنر آشپزي تنها يك بار هزينه كنيد و به مدت طولاني از فيلم آموزش آشپزي ايراني استفاده كنيد و از سختي و هزينه هاي كلاس هاي آشپزي معاف شويد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۳۴:۰۲ توسط:عليرضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

کابینت آشپزخانه خرید شن جادویی مجیک تاتو ویدئو پروژکتور ظرف ربی خرید ربی فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته قیمت دوربین مدار بسته قیمت دزدگیر اماکن دوربین مدار بسته hdcvi هوشمند سازی مدارس پی پال پی پل ویزا کارت وقت سفارت خرید از آمازون پرداخت ارزی پرداخت دلاری گیفت کارت گیفت ویزا کارت گیفت آیتونز