مطالب علمي مطالب علمي .

مطالب علمي

آموزش آرايشگري مردانه

آموزش آرايشگري مردانه

 

 

خريد پستي مجموعه هاي آموزش آرايشگري مردانه و زنانه
شغل آرايشگري مردانه و زنانه همواره به عنوان يك شغل پر در آمد و نياز به سرمايه كم مد نظر بوده و كافيه كه شما بتونيد خدمات با كيفيت مناسب رو ارائه بديد و خيالتون از بابت مشتري ها راحت باشه و به كسب در آمد بپردازيد. اين شغل در واقع نوعي هنر بوده كه علاقمندان بسياري را در خود مي بيند.
برخي افراد آرايشگري را به عنوان شغل دوم خود انتخاب مي كنن و از اين رو مي توان آرايشگري را به عنوان منبع در آمد دوم نيز در نظر داشت.در همين راستا بر آن شديم تا به شما مجموعه ارزشمند آموزش آرايشگري را معرفي كنيم.
محصولات ارائه شده در اين فروشگاه اينترنتي جزء بهترين محصولات و كاربردي ترين آنها در زمينه آموزش آرايشگري مي باشند.



توضيحات پكيج آموزش آرايشگري زنانه
اين مجموعه شامل آموزش كامل آرايشگري همراه با جديدترين متد هاي روز دنيا در بر دارنده آموزش تخصصي و حرفه اي پرطرفدار ترين و جديد ترين مدل هاي روز ميكاپ بانوان تهيه شده توسط برجسته ترين مدرسان و هنرمندان حرفه اي آرايشگري بانوان مي باشد.
مجموعه اي نفيس كه شامل انواع مدل هاي شينيون و هيركات (كوتاه كردن مو) همراه با توضيحات مفصل از قبيل آمائه كردن پوست براي گريم ، نحوه قرينه سازي كه يكي از مهم ترين نكات ميكاپ كه در ناحيه چشم به كاربرد زيادي دارد ، تناسب چهره و ميكاپ ، مي باشد كه داراي فيلم برداري با وضوح بالا و زاويه ديد مسلط براي هنرجويان مي باشد.
مجموعه هاي آموزش آرايشگري زنانه فروشگاه اينترنتي ما شامل انواع ميكاپ ، جوانسازي پوست ، گريم شب و گريم روز شينيون و هيركات و … بوده كه تمامي آموزش ها با تصوير برداري دقيق صورت مي گيرد كه يادگيري شما را تا حد بسيار زيادي تضمين مي كند بطوريكه پس از تماشاي اين مجموعه ايده هاي زيادي در مورد هنر آرايشگري زنانه در ذهنتان نقش مي بندد كه با كمي تمرين مي توانيد به يك آرايشگر خبره تبديل شويد.اين محصول را مي توانيد به صورت خريد اينترنتي تهيه نماييد.
برخي سر فصل هاي اين مجموعه آموزشي عبارتند از:
آموزش آرايش مو و صورت به سبك هاي مختلف
آموزش كوتاه كردن و فر كردن مو
تاتو كردن
اكتنشن و كاشت موي موقت
آموزش كاشت ناخن

آموزش آرايشگري مردانه
به همراه مطالب آموزشي شامل نكات بهداشتي در مورد پوست ، رنگ مو ، بهداشت مو ،دكلره كردن ، آموزش آرايش لب ها و انواع ماسك هاي آرايشي.
علاوه بر محتويات ذكر شده در مجموعه آموزش آرايشگري زنانه ، گالري عكس طبقه بندي شده در زمينه هاي آرايش صورت و انواع مدل هاي ناخن و مدل هاي روز مو به همراه تصاويري زيبا از آرايش هاي فانتزي و مدل هاي لباس در اختيار شما خريداران محترم قرار داده مي شود.
توضيحات مجموعه آموزش آرايشگري مردانه
مجموعه آموزش آرايش مردانه شامل انواع مدل هاي كوتاهي مو و همچنين طريقه ي قيچي زدن مو به كمك شانه ، ماشين اصلاح ، طريقه ي لايه بندي و تمام نكات لازم كه براي هيركات مردانه مورد نياز است بصورت گام به گام و با رويكرد آموزشي
همچنين مجموعه آموزش آرايشگري مردانه به شما نحوه ي ايجاد موي لايه بندي شده با خطوط حاشيه ي كاملا طبيعي را آموزش داده كه اين تكنيك از جمله سخت ترين تكنيك ها در زمينه هيركات مردانه مي باشد و در اين مجموعه بطور كاملا بصري و واضح آموزش داده شده است.
تركيب اين لايه ها براي تناسب و شكيل كردن و حالت دادن موي سر كاربرد فراواني دارد و با تركيب كردن مو هي با طول داخلي مختلف و حاشيه زني هاي خاص ،آموزش آرايش مردانه را به بهترين شكل فرا گيريد.
پس از پايان اين دوره آموزش پيرايش مردانه شما قادر خواهيد بود انواع مدل هاي مو را فرا گيريد و با توجه به تصاوير آموزشي با كيفيت بالاي اين مجموعه يك آرايشگر ماهر باشيد.

 

با محصولي جديد و بي نظير با عنوان آموزش آرايشگري مردانه در خدمت شما هستيم.پيش تر محصول آموزش آرايشگري زنانه با استقبال خوبي مواجه شد و پيرو درخواست كاربران بر آن شديم تا محصول آموزش آرايش مردانه را برايتان فراهم نموديم.پكيج استثنايي كه شامل بخشهاي مختلف و بصورت طبقه بندي و گام به گام بوده و با رويكرد آموزشي و يادگيري مي باشد.با توجه به محتويات فوق العاده آموزشي بسته هاي آموزش آرايش مردانه و آموزش آرايشگري زنانه ، اين مجموعه ها نه تنها براي افراد مبتدي مورد استفاده فراوان قرار مي گيرد بلكه آرايشگران عزيز نيز مي توانند با متدهاي روز آشنا شده و ايده هاي زيبايي را در امر آرايشگري از اين مجموعه ها در ذهن خود بپرورانند و بر دانش و تجربيات خود اضافه نمايند.
شغل آرايشگري به عنوان شغلي بدون نياز به سرمايه زياد و همچنين هنري جذاب هميشه مورد توجه جوانان بوده و همچنين منبع در آمد روزانه و مناسبي مي باشد.درآموزش پيرايش مردانه كه مي شود به عنوان هنر آرايشگري نيز از آن ياد كرد ، داشتن علاقه يك امر بسيار مهم است.زيرا هيچ هنرمندي را نمي يابيد كه بگويد به رشته هنري اش علاقه ندارد.
در اين مجموعه سعي شده تا با كاربردي تر كردن مفاهيم از پايه تا پيشرفته سعي بر ارتقاء دانش و هنر شما عزيزان علاقمند به شغل آرايشگري داشته ايم.
آموزش آرايشگري علاوه بر داشتن علاقه نياز به تمرين و تكرار دارد.در اين مجموعه سعي شده تا مباحث بصورت كاملا ساده آموزش داده شود تا شما عزيزان بتوانيد با دانستن اصول و مفاهيم اصلي آموزش آرايشگري مردانه با كمترين تمرين و صرف كمترين زملن به يك آرايشگر حرفه اي تبديل شويد.
يكي ديگر از ويژگي هاي منحصر به فرد مجموعه آموزش آرايش مردانه اين است كه با بررسي اصول آرايش و آرايش متناسب با هر چهره شما مي توانيد ايده هاي نو و خلاقانه را در ذهن خود بپرورانيد و هميشه به خلق ايده هاي تازه و نو انحصاري خود بپردازيد.
آرايشگري امروزه به يك علم تبديل شده است و با توجه به ظهور مدل هاي جديد و تنوع در مدل هاي روز ، روشهاي سنتي آرايشگري كم كم جاي خود را به روش هاي نوين داده و مدل هاي سنتي كم كم در حال محو شدن مي باشند.
اين مجموعه بي نظير بصورت كاملا فارسي و با تصوير برداري با كيفيت و مناسب تهيه گرديده است كه مناسب براي دستگاه هاي پخش خانگي و همچنين كامپيوتر مي باشد.
برخي ويژگي هاي پكيج آموزش آرايشگري مردانه
اصلاح مو طبق مدل هاي مختلف و مشخص و از قبل تعيين شده
تمامي آموزش ها به زبان فارسي و با كيفيت تصوير برداري بالا و زاويه ديد مناسب
آموزش نكات و تكنيك هاي حرفه اي در آرايشگري
برخي سر فصل هاي آموزشي در مجموعه آموزش آرايشگري مردانه
آموزش اصول اوليه پيرايش مو
كوتاه كردن مو به روش انگشتي و شانه
آنكارد كردن صورت و پشت گردن
نحوه سشوار و براشينگ مو
كوتاهي انواع مدل هاي چند سانتي
بررسي اضافات مو و خط انداختن موي سر
آموزش انواع مدل هاي آلماني و بوكسري و روي گوش
مدل هاي بچه گانه كوپ و روش هاي حرفه اي ۷ و ۸
خرد كردن مو با روش تركيبي قيچي و تيغ
كوتاه كردن مو با قيچي هاي پيتاژ

آموزش آرايشگري
براي خريد اينترنتي مجموعه آموزش آرايش مردانه مي توانيد به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد:
۱-ابتدا روي گزينه خريد پستي در كنار محصول كليك كرده و سفارش خود را در كمتر از يك دقيقه بصورت آنلاين ثبت كنيد
۲-مشخصات خود از قبيل آدرس + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده محصول را به يكي از شماره تلفن هاي ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و يا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پيامك كنيد.
۳-با تماس تلفني با شماره هاي ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ سفارش خود را ثبت كنيد.

 

با پكيج آموزش پيرايش مردانه به يك آرايشگر حرفه اي تبديل شويد
آرايشگري ضمن اينكه يك هنر جذاب به شمار مي آيد و كار بسيار لذت بخشي است ، به عنوان يك منبع در آمد خوب نيز مورد توجه است.پكيج استثنايي آموزش پيرايش مردانه هم براي افرادي كه تخصصي در اين زمينه و هم براي آرايشگران عزيز (جهت كسب تجربه و آشنايي با متد هاي روز) مناسب مي باشد.امروزه ديگر آرايشگري مثل قديم به روش ساده و سنتي و يك شكل و يكنواخت نبوده و دچار تغييرات بسياري شده است.ظهور مدل هاي جديد و همچنين توجه بيشتر افراد به زيبايي باعث شده تا هنر آرايشگري مدرن به يك علم بروز تبديل شده باشد.از اين رو بر آن شديم تا پكيج آموزش آرايشگري نوين را به شما معرفي كنيم.
در مجموعه آموزش آرايشگري مردانه شما انواع مدل هاي كوتاهي مو در كنار فرم هاي زيبا متناسب با چهره هر فرد را مي آموزيد.آموزش آرايش مردانه يك هنر بوده و هنر نيز نياز به علاقمندي دارد.زماني كه شما به يك كاري علاقه داشته باشيد ، سعي مي كنيد آن را به بهترين شكل انجام دهيد و تا زماني كه آن را به نحو احسن انجام ندهيد ، از آن دست نخواهيد كشيد.
آموزش  آرايشگري به نسبت آموزش آرايشگري زنانه نياز به زمان كمتري دارد و بسيار راحت تر مي باشد.
برخي ويژگي هاي بسته آموزش پيرايش مردانه
آموزش نكات مهم در پيرايشگري به همراه تكنيك هاي خاص در اين زمينه
آموزش اصلاح مو طبق مدل مشخص بصورت مرحله به مرحله
قابليت پخش در دستگاه هاي خانگي و كامپيوتر
بصورت تمام فارسي و با وضوح تصوير بالا و زاويه ديد بسيار مناسب
محتويات اين مجموعه به نحوي تهيه شده است كه شما با ديدن آن و كمي تمرين و علاقه به راحتي مي توانيد به يك آرايشگر خبره تبديل شويد و شروع خوبي بري در آمد زايي و خود اشتغالي داشته باشيد.
برخي مدل ها و سر فصل هاي آموزشي در مجموعه آموزش پيرايش مردانه
آموزش اصول اوليه در زمينه پيرايش و كوتاه كردن مو
كوتاه كردن مو به روش انگشتي
چك كردن اضافات پس از اصلاح مو
آموزش نحوه خط انداختن
آنكارد كردن پشت كردن
سشوار و براشينگ مو
كوتاه كردن انواع مدل هاي بوكسري ، روگوش ، آلماني ،بچه گانه ، كوپ ، هفت و هشت ، و بوسيله تركيبي با قيچي و تيغ
كار با قيچي پيتاژ ، استفاده از صاف كننده هاي مو و …

 

شما غزيزان براي خريد مجموعه بي نظير آموزش آرايشگري مردانه از فروشگاه اينترنتي سامان خريد مي توانيد به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد
۱- با كليك بر روي گزينه خريد پستي محصول و تكميل فرم مشخصات در تكميل سفارش
۲- با پيامك كردن مشخصات خود از قبيل نام گيرنده محصول + آدرس + كد پستي + نام محصول به شماره تلفن هاي ۰۹۳۵۹۸۴۲۳۲۴ و يا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰
۳- با تماس تلفني با شماره هاي ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ و يا ۰۹۳۵۹۸۴۲۳۲۴ و ثبت سفارش خود

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تير 1395  توسط : ميلاد ملقي.    نظرات(0) .

 

 

دستگاه بافت مو

 

 

خريد دستگاه بافت مو آفريقايي ۴ شاخه

آرايش مو تاثير فوق العاده اي روي زيبايي شما خانم ها دارد و داشتن موهاي زيبا حق شماست.با دستگاه بافت مو آفريقايي بدون نياز به صرف وقت زياد و هزينه هاي گزاف، موهاي خود را به زيباترين و جذاب ترين سبك ببافيد و از موهاي زيباي خود لذت ببريد و شاهد تغيير در چهره خود شويد و زيباتر و جذاب تر از قبل شويد.

دستگاه بافت مو آفريقايي braid x-press يك دستگاه الكترو مكانيكي مي باشد و سري آن از چهار شاخه تشكيل شده است و هر شاخه داراي شكافي براي نگهداري دسته مو مي باشد با چرخش سر دستگاه بافت مو آفريقايي braid x-press، دسته هاي مو به دور هم پيچيده شده و به راحتي بافته خواهند شد.

ويژگي هاي دستگاه بافت مو آفريقايي
با سرعت بسيار بالا مي توانيد موهاي خود را ببافيد
در هر زماني كه بخواهيد مي توانيد از دستكاه بافت مو استفاده نماييد
مدل هاي مختلف بافت مو را مي توانيد پياده سازي كنيد
با كمترين هزينه و بدون نياز به صرف وقت و هزينه هاي گزاف براي رفتن به آرايشگاه در منزل و به راحتي موهاي خود را مي توانيد به زيباترين سبك ببافيد
براي استفاده از اين محصول نياز به دانش خاص و توانايي آرايشگري نداريد. براي خريد اينترنتي اين محصول مي توانيد همين الان اقدام نماييد.

آموزش

 

نحوه كار با دستگاه بافت مو آفريقايي braid x-press
در ابتدا دسته اي از مو را انتخاب مي نماييد و هر شاخه دستگاه بافت مو داراي شكافي براي نگهداري دسته مو مي باشد و شما انتهاي اين دسته مو را كه انتخاب كرده ايد در درون شكاف سرشاخه دستگاه بافت مو آفريقايي قرار مي دهيد و البته با توجه به مدلي كه مد نظرتان مي باشد مي توانيد ۱ تا ۳ دسته موي ديگر را درون شكاف سر شاخه دستگاه بافت مو قرار دهيد و در نهايت كليد روي دستگاه بافت مو braid x-press را فشار دهيد تا سر دستگاه شروع به چرخش نمايد و موهاي شما به راحتي و در زمان بسيار كم بافته مي شود و سپس كليد فشار داده شده را رها نماييد.به همين سادگي و در منزل موهاي خود را به بهترين سبك ببافيد و از موهاي زيباي خودتان نهايت لذت را ببريد.

 

نكات بسيار مهم در بافت مو
بهتر است هنگامي كه موهاي خود را به تازگي شسته ايد و تميز كرده ايد از دستگاه بافت مو braid x-press استفاده نماييد و هرگز وقتي كه موهايتان چرب مي باشد و چند روزي است كه به حمام نرفتيد از دستگاه بافت braid x-press استفاده نكنيد چون موهايتان آسيب مي بيند
موهاي خود را ابتدا با اتو مو صاف كنيد و بعد از آن سشوار بكشيد، نكته بسيار مهم اين مي باشد كه براي اينكه موهاي براق تري داشته باشيد و آسيب كمتري به موهايتان برسد از باد سرد سشوار استفاده كنيد كه به نفع سلامت موهايتان مي باشد.
براي اينكه موهايتان راحت تر حالت بگيرد حتما قبل استفاده از دستگاه بافت مو، موهاي خود را مرتب شانه نماييد
بهتر است شب به حمام برويد و موهاي خود را تميز و مرتب كنيد و با دستگاه بافت مو موهاي خودتان را ببافيد و بعد بخوابيد تا صبح موهاي زيباتري داشته باشيد،اگز با موهاي خيس بخوابيد و صبح موهايتان را ببافيد زمان بسيار زيادي بايد براي حالت دادن موهايتان صرف كنيد
هر قسمت از مو را كه مي خواهيد ببافيد ژل بزنيد بعد ببافيد تا موهايتان بهتر حالت بگيرد و زيباتر و براق تر شود.

 

دستگاه بافت مو

خريد دستگاه بافت مو

خريد اينترنتي دستگاه بافت مو

بافت مو افريقايي

دستگاه بافت مو افريقايي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۳۳:۳۲ توسط:عليرضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

کابینت آشپزخانه خرید شن جادویی مجیک تاتو ویدئو پروژکتور ظرف ربی خرید ربی فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته قیمت دوربین مدار بسته قیمت دزدگیر اماکن دوربین مدار بسته hdcvi هوشمند سازی مدارس پی پال پی پل ویزا کارت وقت سفارت خرید از آمازون پرداخت ارزی پرداخت دلاری گیفت کارت گیفت ویزا کارت گیفت آیتونز